DAGEN I KORTHET:

  • Mådde bajs och var bajstrött imorse.
  • Somnade INTE på bussen.
  • På matten fick vi miniräknare......
  • På lunchen fick jag reda på att jag och My var de enda som klarade Växtkunskapsprovet.
  • Ska ta reda på om det ovanstående är sant.
  • Blev/är fortfarande sur på människor som tycker det är assmidigt att tenta av 29374 olika kurser. HALLÅÅÅÅÅ, har ni hört talas om att man kan läsa på distans elleer?
  • Upptäckte hur mycket jag saknat Jossan och hennes hjärna! ♥
  • Fick sluta biologin när vi precis börjat dem, för de andra skulle göra prov. Värt att ha suttit och väntat i en timma dårå?
  • Jagade runt på stan efter ett ämnesblock med 7 flikar = omöjligt att hitta. Fanns bara med 3, 5, 10 eller 12.
  • Mår mer bajs nu så:
Nattinaaaaaaaatt!

Yeey så duktiga vi är! :D

Anonym

Jossanjossanjossan .. hade du inte saknat mig? :( buuhuu




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR