Jo, men jaa...

..det var typ min tanke under HELA den här dagen. Kunde fått sovit 2 timmar till för vår svenskalärare var sjuk.. Men Amanda kom med den briljanta idéen att åka till donken och äta frulle - sagt och gjort så satt de tre blonda tjejorna där med en varsin macka i handen. (Jag är förstås smart och står över - för jag vet att det kommer hända en gång till (donken asså!))

Jaa, sen på biologin så sa Matti att vi fick sluta när vi gjort en uppgift, vilket då betydde att vi skulle få ett hål på 1h & 20 minuter. Hungern slog till och vi for till donken än en gång!

Och på matematiken idag så fick jag reda på att vi ska korta av en av våra tre lektioner på en timma och  flytta den timman till min fina fredag :(

Nåväl - MAT!


La´mama

Låter som en glidar dag!

Jag vet ju att du gärna sover längre på morgonen om du kan. ;) Men det låter som du tycker dagen blev helt ok. ändå. Det är ju aldrig fel att få lite mer fri tid med klasskompisarna! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR