Årsresumé - januari-juni:

Jaa, bara för att det kan vara kul att kolla tillbaka på senare. Får se hur det går att minnas ;)
 
Januari
Firade in nyåret hemma hos Andreas och Emma, pluggade mycket inför stora redovisningar och inlämningsuppgifter. Den 24 januari var vi och tittade på en valp - lilla Izze - och jag slog klackarna i taket med ett gäng klasskompisar och några okända ansikten :) Den 31e januari hämtade vi hem vår lurviga lilla voffie!
 
Februari
Vi fick många besök de första dagarna, eftersom många var nyfikna på vår nya familjemedlem! Vi kollade mycket på Vinter-OS såklart, antar att det var mycket i skolan också och vi besökte bl.a. pappa så Izze kunde busa med hundarna där!
 
Mars
Det blev 1år sedan vi var tvugna att säga farväl till älskade Pucko. Vi lämnade iväg Izze för första gången till Micke och Åsa onsdag-fredag en vecka i början av månaden. Köpte en skinnjacka, bowlade med ett gäng ifrån Skärblacka, miljötränade Izze genom att titta på Istölt och hälsade på Wilma hos Gustaf och Sara. Den 19e var jag på min första provning hos sömmerskan som skulle sy om mormors brudklänning till min studentklänning! Spillde mycket dricka över datorn (som fortfarande är vid liv, tack min älskade trotjänare ♥), pluggade ihjäl mig och spårade med Izze hemma hos pappa. Den siste mars var jag på återkontroll hos käkkliniken där det såg bra ut och blev bokad på en sista kontroll i september.
 
April
Sommarjobben trillade in som på beställning och min studentklänning blev äntligen klar den 2a! Pluggade inför de allra sista proven och inlämningarna på kurserna som skulle avlutas. Påskhelgen lyckades vi fira med alla i vår släkt, Linnea fixade grillfest hemma hos Johan och Izlan skötte sig utmärkt hela tiden. Erik och Izze åkte uppåt i landet och träffade Aitik för första gången!
 
Maj
Hade HP-maraton, hittade skor till studenten, bytte praktikplats (7e) från Plantagen till Blomstertorget och där hade jag självaste Roger Melin som kund! Fick föl hemma hos pappa, firades lite tidigare (24e) av släkten, såg på Linnea när hon träningstävlade (21e), tog mitt första dopp den 25e samtidigt som Izze premiäråkte båten i Loftahammar, avlutade praktiken för att påbörja gymnasiearbetet och Erik åkte på en elak blindtarm den 27 och var tvungen att ligga inne några dagar. Izze fick då vara hos Åsa och Micke.
 
Juni
Blev blondblond den 2e, fyllde 20år, gick på systemet och var på lärarmiddag samma dag (3e). Erik kom hem på kvällen från sjukan, och då fick jag en mobil av honom i present (galning..). 5 juni drog studentveckan igång och jag bodde hemma hos mamma ett tag. Den 7e hade vi 20års fest hemma hos mamma och bjöd in massor med härligt folk och hade en helt underbar kväll! Studentveckan fortsatte såklart, den 12e gick jag och tjejerna ut och åt och dagen därpå var den stora dagen kommen - STUDENTEN. Underbart! 
Bråkade med tvättmaskinen, firade midsommar i ett iskallt Vånga, sköt lerduvor på pappas födelsedag, åkte på bråvalla festival, den 27e åkte vi upp och hälsade på Aitik, pappa fick kattungar hemma hos sig och Oboy fyllde 3!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR