Mycket nu!

Hej!
Tänkte bara berätta att det är ganska mycket på agendan för mig den kommande månaden! 
  • Imorgon så ska jag till käkkliniken för en sista röntgen och undersökning, ska nog gå bra hoppas jag!
  • Den 30:e (om 9 dagar) så flyttar mamma och Peter till deras hus i Vånga. Jag är sååå nyfiken på hur det ser ut i verkligheten!
  • 8:e oktober börjar Grey's igen :D :D :D
  • 9:e oktober ska jag och Linnea åka på infomöte om utbildningen.
  • 13:e oktober är det möte på Arbetsförmedlingen
  • 15:e oktober är sista ansökningsdag, så måste scanna betyg och skriva ut och skicka in snart
Så det är lite att stå i, i alla fall för en arbetslös ;)
 
En gullig bild på ullegulle får ni också ;)
La'mama

Kan bara hålla med. Det är mycket nu... :D Hoppas det går bra på käkkliniken. Hoppas o håller tummarna att ni kommer in på utbildningen <3 Puss o kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR