år och dagar sedan!

Hej!
Sist jag uppdaterade hade jag tagit studenten, åh vilken underbar dag! Efter det var det 5 veckor "semester" innan jag började sommarjobba på Landeryds Kyrkogård (eller griftegård som de säger här i Linköping). 4 veckor med slitit jobb i 30+ grader var väl sådär, men skönt med lön! Cyklade även fram och tillbaka från jobbet, 1 mil om dagen blev det och det kändes i början kan jag lova!
 
Annars? Har hjälpt mamma att packa ihop huset inför deras flytt om mindre än en månad! Och målat möbler till Linneas nya stuga hon ska bo i uppe hos pappa. :)
Söker alla jobb som finns och ska även söka en utbildning, så vi får se vad som händer i höst och i vinter! Än så länge är det väldigt mycket TV-tittande, filmer och seriemarathon!
 
Igår blev fine Levi 2 år och snart blir Izze 9 månader! Oboy är gamlingen här hemma då han fyllde 3 vid midsommar. ;)
 
 
Får se när jag uppdaterar igen! ;)
La'mama

Jamen det var väl på tiden ;) Du kämpade verkligen på med jobbet o cyklandet i sommarvärmen. Nu håller jag tummarna för att du antingen får napp på nåt jobb eller kommer in på skolan :)
Tack för hjälpen med sorterandet o packandet. Snart går flyttlasset :) puss o kram <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR