Serier 2.0

Här kommer en uppdaterad version av min lista över serier som jag följer och som jag sett :)
 
  • Grey's Anatomy (följer, säsong 1-11)
  • Deadbeat (följer, säsong 1)
  • Games of Thrones (följer, säsong 1-4)
  • Glee (följer, säsong 1-4)
  • Elementary (följer, säsong 1)
  • Sherlock (följer, säsong 1-2)
  • New Girl (följer, säsong 1-3)
  • Drop Dead Diva (följer, säsong 1-5)
  • Hannibal (följer, säsong 1)
  • Big Bang Theory (följer, säsong 1-6)
  • Homeland (följer, säsong 1-2)
  • Orange is the new Black (följer, säsong 1-2)
  • How to Get Away with Murder (följer, säsong 1)
Avslutade serier:
  • Chuck (5 säsonger)
  • How I Met Your Mother (9 säsonger)
  • One tree hill (9 säsonger)
  • Private Practice (6 säsonger)
  • Heroes (4 säsonger)
 
Får se om jag kommer på flera! 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR