personligalmanacka.se

Så hörde jag hur det började dunka till vid ytterdörren och plötligt föll det ner en liten låda på dörrmattan, WOHOO!!
 
Och i den lilla lådan fanns min fina almanacka:
 
Nu ska jag bara fylla den till bredden av sökta jobb (förhoppningsvis hur många timmar jag jobbat sen framöver) och massor med annat som jag gör om dagarna! 
Hade jag fått önska en förändring så hade det varit ett linjerat blad mellan varje månad.. Men den duger bra ändå :D
 
Vill ni göra en egen så går ni in här -> personligalmanacka.se
Det är kul (om man har mycket fritid så som jag har) att bara sitta och designa olika almanackor!
 
Och eftersom det redan är tusen bilder i det här inlägget så kan jag ju lika gärna visa bilden som jag har som framsida, som gör sig mera rättvis än de mobilbilderna jag tog!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR