På gång....

Hej! Sitter hemma i soffan nu och zappar mellan alla kanaler vi har, hela tiden. Alltså, fredagar, bästa sändningstid och det finns ALDRIG något att se?! Samma sak på lördagar! Sjukt dåligt... Ska väl ta och se Hellenius Hörna sen, självaste Prinsen är ju med! Hoppas att Erik inte behöver hämtas hem från sin After Work precis då ^^
Gick en långtur med Izze förut, för hans blick sa att han ville det;
 
Hur som helst, i onsdags beställde jag hem en almanacka ifrån personligalmanacka.se med en egendesignad framsida (alltså ett collage med lite olika bilder). Har velat skicka efter en almanacka där ifrån hur länge som helst, flera år faktiskt. Och nu kom jag äntligen till skott! Lite jobbigt att få vänta i ca 2 veckor bara :( När den dimper ner i brevinkastet så får ni se hur den ser ut!
 
Imorgon så ska vi åka till Vånga, och jag ska klippa mig hos världens bästa frisör - MORMOR! Topparna är så jäkla slitna, inte så konstigt med tanke på att det var sommar, studentvecka, asvarmt och 2 juni sist jag klippte mig ;) Så det ska bli skönt att få fräscht hår igen! Självklart ska vi ta en sväng hem till mamma också (hon ska väl i och för sig också klippa sig) och titta lite på hur det går med stugan :D
La'mama

Härligt med nyklippt hår! Och här i den lilla stugan går det sakta men säkert framåt. Tack för dag! :) Kul med en egen gjord almanacka. Tänkte göra en fotobok till mormor i julklapp, ifrån barnbarnens studenter. Om du vill får du jätte gärna hjälpa mig. :) kramelikram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR