Grey's, Grey's, Grey's !

Hej! I.... förrgår, tror jag, började jag se om Grey's Anatomy - igen. Säkert femte gången nu, man what to do liksom? ;)
Idag har jag fått 3 intressanta mejl och ett brev som kan ta sig någonstans.
I de två första mejlen stod det någonting i stil med att jag kanske blir kallad till arbetsintervju nästa vecka. Svårt att utläsa, men den som lever får se! Och i det tredje så stod det att min almanacka antagligen kommer dimpa ner på dörrmattan redan imorgon :D Happy gal over here!
 
I brevet jag fick då? Jo, på måndag (27:e oktober) ska jag börja Arbetsförmedlingens utbildning "Meritportföljen", 40h/veckan i 11 veckor. Och SJÄLVKLART så ska det hela hållas på min käraste gamla skola Thorén!
Ser SÅ fram emot måndag, helt sjukt hur mycket jag gör det!
 
Men nu ska jag tänka positivt och hoppas på att min almanacka faktiskt kommer imorgon så jag strukturera upp mitt liv och alla dessa miljontals med jobb jag sökt!
 
 
Tjingeling!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR