Coats & computers

Hej där!
 
Igår så kom jag fram till att jag antagligen behöver en ny höstjacka, alltså en jacka som inte är för tunn men inte är så man svettas i den. En fin vinterjacka har jag ju redan, min bästa vän Everest! Annars så här på vintern har jag bara min regn-/vindjacka från Everest, som dessutom börjar bli väldigt sliten. Så när jag kikat runt så är det nog en kappa jag är ute efter, tror jag.  Hittade en fin på ellos.se, men är så osäker...
 
Hittade även en parkas på ellos.se också:
Den finns som helsvart också, men den ser ut mer som en vinterjacka.. Gav i alla fall upp rätt så snart, men imorn när jag ska hämta Linnea från jobbcoachen vid 3 så ska vi åka till Ingelsta och kolla på datorer på Elgiganten och MediaMarkt, men eftersom vi har så mycket tid så hinner vi förhoppningsvis in och kika i lite butiker också :) Hittar vi en riktigt bra dator till Linnea så kanske jag tar och köper en också!
Hur jag nu ska stå ut med det äckliga Windows 8, men antagligen kommer den här babe'n dö innan Windows 10 lanseras...
 
Imorn ska vi också gå på infomöte om utbildningen, ska bli intressant!
 
Tjingeling!
La'mama

Fina jackor båda två! Hoppas du hittar någon du gillar!
Håller tummarna att du kommer in på utbildningen! :)
Puss o kram! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR