Back to school

Tjenis!
Sitter i soffan under en filt och är ASTRÖTT. Lagom skönt med fredag imorgon tycker jag!!
 
Som rubriken lyder så är jag tillbaka i skolan, och inte vilken skola som helst utan på Thorén Business School (som jag nämnt lite kort tidigare). I några av lokalerna där håller nämligen Astar AB till och hos dem (genom Arbetsförmedlingen) går jag en 3 veckors kurs som heter Meritportföljen, jag får lära mig att skriva CV och personligt brev på bästa sätt.
Lite lärorikt och lite segt emellanåt men ändå skönt att göra något om dagarna (8:30-16:00)!
Kakorna som jag tröståt efter infomötet om kursen i måndags.

Så det är väl ungefär det enda jag gjort nu i veckan, suttit vid en dator i ett av mina gamla klassrum och filat på mitt CV.
 
På återseende!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR