Nej men hej där!

Så har det gått typ (faktiskt exakt, sånär på en timma!) 3 veckor sen mitt förra inlägg, HOPPSAN!
Men det har faktiskt inte hänt så överdrivet mycket i mitt liv mer än att min 3 veckors kurs är avslutat och jag känner mig så mycket bekvämare i att skriva personliga brev till olika företag och tjänster (när jag väl tar tummen ur arslet och söker jobb vill säga...). Sista veckan på kursen sökte jag 11 jobb och var på en rekryteringsträff på AF som City Gross höll i, så jag passade på att lämna mitt CV direkt till dom också.
 
Nu sitter jag mest hemma i soffan faktiskt, och har gjort sedan i fredags typ. Eller jag var på Ekenäs med syster och kusin i söndags iofs.. Väntar på att något företag ska slänga iväg ett mejl som säger något i stil med;
 
"HEJ, du är välkommen på en intervju hos oss imorgon. Och eftersom du är den enda vi gillat så är det mest sannolikt att du får detta jobb med denna otroliga ingångslön!"
 
Typ.
 
Nääråhmen, imorn ska jag skicka iväg en ansökan som säljare (standard) och kika runt om det kommit ut några mer annonser.
 
 
Såatteh - tjarrå!
Izze-Nizze härom morgonen, ajjabajja!
Just det! Har ju varit på stand-up i SAAB-arena! ROLIGT!!
Börjat läsa denna serie också, på engelska ofcourse! Ganska bra, så nu hoppas jag på att första filmen ska komma ut på Netflix eller Viaplay så jag kan se den ;)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR