Det närmar sig!

Om mindre än 38 dagar så är det äntligen dags att ta studenten! 
Mer och mer börjar falla på plats och nu börjar man känna att det faktiskt närmar sig! I söndags kom mamma hit och så åkte vi först till IKANO och kollade i alla skoaffärer där och sen åkte vi även in till city där vi tillslut hittade skorna med stort S!
Mamma kom med förslaget att "önska mig" dessa i födelsedagspresent eftersom jag har så svårt att komma på något, så jag får väl höra med typ mormor ;)
 
Här har ni förresten en bild på min finfina studentklänning också, jag fick inte upp dragkedjan helt där bak så den är lite ur form:
Älskar den verkligen!
 
Nu tänkte jag försöka knåpa ihop en liten önskelista (<- länk till kategorin med lite vad jag önskar mig sedan innan) till min 20årsdag och även till studenten. Kategorin lär väl uppdateras lite sporadiskt när jag kommer på någon snilleblixt ;)
La'mama

Ja, du kommer bli så himla fin! Bra ide det däringa med önskelistan! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR