lista, i brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år? 25. OMG liksom! 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tjaa, katterna och Izze!

3. Hur lång är du? 1.62, typ. 

4. Vilken är den senaste filmen du sett? "Girl Most Likely". 

5. Vem ringde du senast? Erik. 

6. Vem ringde dig senast? Mamma. 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "jag hade ingen täckning i affären heller sist vi handlade där" från Erik när jag aggrade för att jag inte hade någon täckning inne på Ica i Skärblacka när jag skulle föra över pengar.....

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS tror jag nog! 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Hm, i söndags tror jag det var! 

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? Första gången vid 7.50 och sista gången vid 11 ;) 

13. Vilken är din favoritjulsång? Måste nog vara "The Christmas Song" - Nat King Cole 

14. Vilken är din favoritplats? Hos pappa en fin sommardag med doften av jasminbusken i luften, eller vid en sjö med min familj. På vintern hemma hos mig, pappa eller mamma under en gosig filt!

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, djursjukhus.. 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jaa, jag hoppas att jag har ett jobb och bor i ett fint hus!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Skuggor och att inte kunna somna. 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? How I Met Your Mother avsnittet där Marshall drar skämtet "What do you call a fish with no eyes? Fssshh!"

19. Hur stor är din säng? 1.80 ;)

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan. 

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 totalt, men det blir ju två var liksom!

23. Hur många landskap har du bott i? 1.  

24. Vilka platser har du bott i? Vånga, Kimstad, Kimstad, Vånga, Skärblacka, Linköping och Linköping :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror helt på årstid och så, men oftast strumpor/skor. Och helt klart alltid strumpor i skor!

26. Är du social? HAHAHAHAHAH, nix.

27. Vilken är din favoritglass? Daim och det mesta med choklad fungerar!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Svårt.. Glass kanske?

29. Tycker du om kinamat? Nae inte direkt. Typ ris och friterad kyckling isåfall ^^

30. Tycker du om kaffe? USCH

31. Vad dricker du till frukost? Oboy! 

32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster

33. Kan du spela poker? Nepp

34. Tycker du om att mysa/kela? Beror väl på..

35. Är du en beroendemänniska? Av vissa saker kanske!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, bland annat min tvillingsyster ;)

37. Vill du ha barn? Inte nödvändigtvis..  

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och ytterst lite tyska!

39. Har du någonsin åkt ambulans? Jaao, fast bara där fram och med Erik liggandes där bak. Två gånger nu!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på temperaturen ;)

41. Vad spenderar du helst pengar på? Katterna och Izze! 

42. Äger du dyrbara smycken? Några halsband jag fått och armband också tror jag!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Grey's Anatomy och New Girl! 

44. Kan du rulla med tungan? Självklart!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, svårt att säga!

46. Sover du med gosedjur? Inte om inte katterna räknas ;) 

47. Vad har du för ringsignal? "Rolling tone"

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det finns säkert någonstans. 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kudden bakom huvudet!

50. Flirtar du mycket? Nae det tror jag inte ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Haha, inte på Audi'n iaf! 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix!

53. Vilken var den senaste boken du läste? "Twilight" på engelska för typ 3 gången... hähä!

54. Läser du dagstidningen? 
Nae typ aldrig!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix

56. Dansar du i bilen? Bara när jag är ensam och är lite trött!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? EastFM. 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslistan 

59. När var du i kyrkan senast? För 3 veckor sedan, på Studentdagen. 

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min mattelärare!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Det är väl kanske 3-4 nätter? Sov väldigt mycket i tält på somrarna i trädgården hemma hos pappa :D

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Säkert Erik som gjorde något ^^

63. Vad lyssnar du på just nu? "Battle Cry" - Imagine Dragons. Dock långt ifrån så bra som de var live på Bråvalla...

64. Har du varit med i tidningen? Ja, ett par gånger. 

65. Vad är det konstigaste du ätit? En snigel som barn? ;)

66. Vem såg dig naken senast? Typ katterna, Erik eller Izze säkert ^^ 

67. Vad är det för färg på din tandborste? Vinröd

68. Hur imponerar man på dig? Oj, det vet jag inte! 

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Erik

70. Har du någon piercing? 2 i öronen bara! 

71. Din största vinst? En jättestor nalle som jag vann på midsommarafton för jättelänge sen! 

72. Civilstånd? Sambo!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, outlook, arbetsförmedlingen, hemnet, bloglovin.. 

74. Är du fåfäng? Nae

75. Ångrar du någonting du gjort? Ja det gör jag säkert. 

76. Hur gammal är din pappa? 50+ någonting ;) 

77. Vilket är ditt drömjobb? Ingen aning, något med katter förtillfället tror jag nog!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jaa!

79. Vad har du haft för husdjur? Innan jag flyttade hemifrån tror jag det är: 3 kaniner, fiskar, massor med katter och 3 hundar. Och efter så är det totalt 3 katter och 1 hund!

80. Vilken är din favorit dinesy film? Kan nog inte välja någon! 

81. Svär du ofta? Haha jaa säkert! 

82. Sverige när det är som bäst? Varm sommarkväll. 

83. Kan du åka slalom? Nej, skidor överlag är inte askul... 

84. Vad har du ätit i dag? Mackor till frukost och sen makaroner till väldigt sen lunch ^^

85. Vad har du för utbildning? Trädgård.. tror inte ens att jag har någon titel xD 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Hm... ögonen kanske?

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina vader! 

88. Vilken är din bästa egenskap? Ingen aning! 

89. Vilken är din sämsta egenskap? När jag väl blir arg, jaa då blir jag ARG 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? KingKong? nae jag vet inte.. 

91. Saknar du något? Jo det gör jag väl?

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jaa, eller iaf när det blir mer "jämna" födelsedagar nu när man blivit äldre ;) 

93. Vad gör dig ledsen? Ganska mycket, eller egentligen inte. men när man tänker efter så finns det ju ganska mycket att bli ledsen för! 

94. Vad gör dig glad? Katterna, min familj, bland annat!

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej. 

96. Vad ska du göra i helgen? Oklart än så länge! Erik jobbar så får väl antingen sitta i lägenheten eller hitta på någonting själv!

97. Vad är det knasigaste du gjort? Oj, det vet jag inte! Mycket knasigt inträffade på studentveckan iaf, vet dock inte om det var jätteknasigt eller bara udda ^^ 

98. Vad har du för laster? Choklad, popcorn och sourcream & onion rings!

99. Vem är din förebild? Tror inte att jag har någon..

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Typ leta igenom netflix för 54437000'e gången för att hitta någon hyffsad okej film...

MATILDA

Vad kul, jag älskar såna här lister :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR