work hard

Sitter i soffan och chillar lite innan det är dags att gå och lägga sig. Idag har det varit en slapp dag i skolan fastän vi skrivit upp datum för prov och sånt.
När jag kom hem så fuskade jag lite - jag åt några smulor chips! Tänke egentligen bara äta sånt på helger eller kanske bara lördagar men idag blev det inte så.. För att kompensera så tränade jag extra hårt och gjorde bland annat 200 stycken vadpress!
Hoppas bara att det känns något imorn, annars blir jag sur ;)
Imorn så äre en kortis i skolan igen (8-2) och sen ska vi nog åka och handla så då tänkte jag nog unna mig att köpa en chokladkaka! :D
 
Men nu ska jag läsa lite i min bok (som är på engelska dessutom, överambitiös som jag är!) innan jag ska sova :D
My

Haha så där känner jag mig också efter mitt benpass! ^^

Svar: Fyfan, börjar kännas jävligt mycket mera i vaderna nu ^^
Sofia




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR