vi kör en tråkig lista;

Namn: Sofia
Piercingar: öronen
Tatueringar: 1
Längd: 162 kanske!
Skostorlek: 37 mest
Hårfärg: mörkblont?
Är du kär i någon: yeeees
Önskar du att du bodde någon annanstans: jaa, mitt inne i Linköping skulle vara perfekt!
Vilket shampoo använder du: olika, mest Elvital
Vilken parfym använder du: Björn Borg x2, "Venedig-parfymen", Alien, Hugo Boss, Viktor&Rolf.
Gillar du att tvätta: nja, sådär!
Film du köpte: Köpte några till Erik i julklapp
Låten du lyssnade på: Lifehouse - Storm
Låten du hade på hjärnan: love is in the air tror jag
Personen du ringde: Erik
Tv program du tittade på: Aktuellt
Personen du tänkte på: haha, hockeyboysen!
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: har jag nog
Gråtit över en flicka: har jag nog
Varit i slagsmål: nae
Blivit arresterad: no
ANTAL..
Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: 0
Hjärtan brustit på grund av dig: hur kan jag veta?
Tjejer du kysst: 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: många tror jag faktiskt
Ärr du har på kroppen: oj. minst 10
SENASTE..
Bok du läste: Breaking Dawn
Personen du fick mail av: members.com
Personen du fick brev av: julkort ifrån familjen Pettersson!
Personen du fick sms av: Emma!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj... väldigt länge sen, när jag var 6 år och neråt
Saken du köpte: hmm... någon julklapp säkert!
Vad har du gjort idag: sovit, slappat, kollat runt på datorn
Var det kul: njaae, kan jag inte påstå!
Hur tidigt stiger du upp: idag blev det strax innan 11!
Gillar du att slåss: självklart
Vad ska du göra idag: plugga!
Är du seriös: kan jag inte påstå!
Vad är du allergisk mot: ingenting faktiskt!
Var har du ont: höften/ryggen
Använder du hårspray: nae.
Kan du stå på händer: nae
Favorit serie: Grey's Anatomy!
Håkan Hellström eller The Ark: NÄÄÄ
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lassemannen
Salt eller socker: socker.
Gillar du ketchup: nej
Är du glad nu: nej
Var du glad igår: aaaaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: yes.
Vad dansar du till: dansar aldrig nykter, eller onykter heller för den delen!
Stockholm är: huvudstad
Göteborg är: gött?
Kan du sjunga: nix
Mer värt än guld: kissemiss-mys
Spaghetti eller makaroner: makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: Island, Nya Zeeland och massor mera!
Isabell

Vilken fin blogg!

Meja

Oj vilken fin blogg du har! Verkligen. Och du är också hur söt som helst! Kram <3

MATILDA

Roliga frågor =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR