paniken som uppstår när datorn dör...

Blev en kort dag i skolan, som inleddes med en lugn lektion och sedan ett krukväxtprov som gick över förväntan!
Kom hem vid 3 och chillade lite och precis när jag skulle börja plugga vid 5, ja då lägger datorn av!!!

Tror först att den bara poff-dött, ringer Erik, tar ur batteriet, sätter i det igen och till sist så kollar jag på laddningssladden. Bara tar lite i den och den går av, helt tvärt avtuggad!!!!
Lagom galen tjej här som fick panik, min fina PowerPoint på 81 sidor som jag ska ha till redovisningen imorn. Borta. Måste göra om. FAAAN KATTJÄVLAR.
 
Men sen så ringde Erik till Lennart, och efter ett par timmar så kom han och Gittan hit och fixade sladden, så nu fungerar älsklingen igen :D ♥
 
Så nu har jag ingen ursäkt till att inte plugga längre, så vi hörs imorn eller så. Och då får vi även hem Izlan!!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR