Bra uppdatering osv....

Hejsan! Längesen nu.. hähä
Har väl hänt kanska mycket sen sist, har bara inte orkat att skriva om det. Eller ja, nu har jag ju gjort det ;)
 
I fredags var vi som sagt och kollade på hund (skrivit ett inlägg om det nu såhär i efterhand) och i lördags var vi på stan och trängdes bland allt annat folk för att köpa hundsaker! Det kommer väl upp så småningom, typ när Izlan kommer! Vi var iaf inne på Djur och uteliv, Djurkompaniet, Arken Zoo, ICA Maxi, Hööks, Biltema och IKEA och köpte allt!
 
Så det tog väl ett par timmar och sen när vi kom hem så blev jag så jävla trött att jag nästan avbokade mina planer med de ifrån klassen.. Men tillslut så tog jag mig i kragen och hoppade in i duschen och sen var vi påväg!
Var hos Amanda till 6 där vi (jag, Amanda, Jossan & My) chillade och hade det trevligt själva tills grabbarna kom vid 9. Vid typ halv 12 eller så fick vi skjuts i omgångar av Ida ner till Puls - där det var folk kan jag lova!
Hade hur som helst en superrolig kväll och natt med bästa folket!!
I badkaret efter krogen, skööönt!

Igår blev det mest chill, på kvällen åkte vi hem till mamma och åt mumsfillibabbig mat!
 
Idag så blev det käkkliniken med Erik innan skolan. Det var tänkt att han skulle dra ut en visdomstand, men så blev det inte! Båda i underkäken såg tydligen väldigt bra ut!
I skolan var det bara segt och nu när jag kom hem så har jag käkat och sen pluggat..
Nu ska jag ta en dusch och chilla lite. Skulle göra vad som helst för en Marabou Apelsinkrokant.....
 
La'mama

Du verkar haft en kul vecka med valptitt och köp av hundsaker och utgång med kompisar. Hoppas det gav lite positiv energi så du kan plugga "järnet" inför redovisningen på fredag. Och sen hämta hem Izlan! Gu'va kul för er! Puss o kram från lilla mamman Ps. jag är också sjukt sugen på CHOKLAD!!...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR