År 2013 - målen / Mål till 2014

2013 - jösses. Om 2012 var en bergodalbana så var detta år ganska plant, fast på ett negativt sätt.. Några toppar ibland men med Pucko som var tvungen att lämna oss alldeles för tidigt har dragit ner året tror jag. Med andra ord så har 2013 varit snål med glädjemoment!
 
"Några mål inför det nya året: 
» komma igång med lite träning/rehab för knäna! Hade ju ett par veckor nu i höst som jag gjorde situps, rygglyft och armhävningar, så det vill jag gå tillbaka till.
» Knega på i skolan, speciellt idrotten!
» TA KÖRKORT"
 
Och jag har faktiskt bockat av alla tre!
» Under hösten har jag spontantränat lite hemma på golvet och nu de senaste veckorna har jag också tränat minst 30 minuter varje kväll! Börjar nästan känna mig lite starkare ;)
 
» Många kurser avslutades till sommaren och jag är ganska nöjd med resultatet. Idrotten är också "avslutad" men betyget sätts inte förrän till nästa sommar.
 
» Den 12 juni var dagen då jag ÄNTLIGEN tog mitt körkort, exakt ett år efter min tvillingsyster tog sitt!
 
Har jag några mål inför 2014 då? Klart jag har!

» Hålla igång träningen, bli starkare överlag men speciellt i rygg och knän! (Lite magrutor och större vader hade i och för sig inte skadat!)
» Ha en väldigt lyckad student! Kunna vara stolt över det jag åstadkommit betygmässigt, klarat den sista, tuffa terminen med alla olika prövningar och ha en awesome studentvecka med underbara vänner!
» Knyta kontakter under praktiken och genom det förhoppningsvis få ett jobb.
» Göra någon rolig resa!
» Utvecklas mer som person.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR