Dag 8!

Hej! Länge sen nu... Idag har vi iaf haft Izlan i 8 dagar, fastän att det känns som en halv evighet! Det går väl bättre och bättre - antar jag. Idag miljötränade vi genom att åka bil (var ju en vecka sen sist) till Trädgårdsföreningen. Började med att en stor maskin stod och bankade vid sjukhuset, jättehögt och jätteotäckt kan man ju tro. Men inte då, lille gubben traskade på som vanligt, eller jaa det luktade ju förbaskat gott överallt såklart!
Vi mötte människor - människor med barnvagn och människor med hundar - och det gick superbra! Han skuttade runt i snön och ibland kunde han väl stanna upp och kolla lite nyfiket innan han återgick till sitt.
 

I slutet blev han dock lite trött och när vi nästan var vid bilen så mötte vi två hundar och bakom oss hade vi en Grand Danois så då blev det nog lite kaos i bäbishjärnan. Men han skällde lite grann bara och sen var han nästan lugn.
 
Vi åkte även till Djur & Uteliv för att köpa lite mat igen, stammisar där alltså ;) Och så blev det LIDL innan vi åkte hem, och hela tiden låg han och sov i buren med mig i bilen! :D
 
Men nu ska jag avrunda detta långa inlägg :)
 
La'mama

Det måste ju vara positivt att det känns som ni haft honom en halv evighet. Det betyder att ni har lärt känna honom rätt väl vid det här laget :) Skönt att han har ett stabilt psyke o inte "jagar" upp sig i onödan. Längtar efter Izlan gos och att träffa dig såklart. Får väl bli nästa helg antar jag men det känns jääätte långt dit. Får se om jag klarar mig så länge :P Puss o kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR