Årsresumé - juli-december:

Juli
Badade för andra gången, åkte till Loftahammar, hade det mysigt med mormor, mamma, Izze och Erik i Tanneforsslussar, sökte massor med jobb, den 17e köpte Erik en mustang och vi visade upp den lite överallt. Vi tog också en sväng med flotten, jag fick köra Mussen en bit ner till Loftahammar, den 21e började jag sommarjobba på Landeryds griftegård dit jag även cyklade fram och tillbaka (1 mil om dagen) och jobbade på under stekande sol!
 
Augusti
Åkte in akut med Izze till Valla den 1e och det visade sig att han var uttorkad, mådde bättre redan efteråt, åkte på utställning och hejade på Aitik den 2e i Jönköping, det åskade ORDENTLIGT, kattsäkrade balkongen och allt detta skedde mellan 1-3! Jobbade i hettan (30 grader i skuggan), firade Jennifer och Emil, spelade minigolf med Gustaf, Sara och Erik, slutade jobba på kyrkan den 15e, Gestur blev såld och jag blev sur på arbetsförmedlingen.
 
September
Levi blev 2 år, räddade en igelkott efter en bilträff, åkte och kollade på HP exhibition i Norrköping, den 3e var det 1år sedan min käkoperation, jag fortsatte att hjälpa mamma att packa ihop huset i Ljusfors och Linnea med att måla möbler till hennes stuga uppe hos pappa! Tittade på hoppning, var lite sjuk, såg en hermelin, tittade på slutdebatten och röstade för första gången! Fixade i trädgården uppe hos pappa med Linnea och hjälpte mamma att flytta till nya "stugan" i Vånga! :D
 
Oktober
Hjälpte mamma att måla i huset, firade Erik, sökte till djurvårdsutbildningen på himpan, började på Astar genom arbetsförmedlingen - Meritportföljen - den 28e. Kollade mest på serier denna månad.
 
November
Fortsatte att gå på Meritportföljen, sökte jobb, gick på rekryteringsträff, firade mammas nya jobb på Restaurang China, tittade på ÄGD i Saab Arena, det kom lite snö och jag började läsa The Divergent Series på engelska. Den 23e frös helvetet till is då jag tog mig en LÖPTUR på 2km! Och dessutom la jag om kosten lite grann :o Fortsatte att träna, åkte till Svärtinge för att gosa med Scott's valpar och mamma kom hit och tvättade fönster, bytte gardiner och gjorde det julmysigt här i lägenheten!
 
December
Började följa Historieätarna SLAVISKT, Izze blev 1år och det firades bland annat hos veterinären där det konstaterades att han har överrörliga hasleder och att hans kulor fortfarande är i buken = operation.. Hade även 3 intervjuer inom loppet av 2 veckor med samma företag, fortsatte träna, klaga mycket till Stångåstadens kundtjänst och Linnea skaffade en valp - lille Angus! Var valpvakt, gjorde julgodis, Angus kom hit och hälsade på katterna och under de 3 juldagarna hann vi med 5 julfiranden! 
Nyårsafton spenderades hos Ida och Rickard i Orga med bland annat Johan, Erik, Peter, bröderna Thern, Jennifer, Emil, A-K, Linnea m.fl. Hur trevligt som helst! Izze fick vara i ena hallen och var hur duktig som helst och reagerade inte alls på fyrverkerierna! Landade hemma i sängen vid 3 och kände att året inte kunde avslutats på bättre sätt, speciellt inte med de glada nyheterna!
La'mama

Alltid lika kul att läsa din resumé om året som har gått.
Jag skulle kanske börja skriva lite dagbok.,, puss o kram

Anna

Vilken fin blogg du har! :) Du får gärna kika in i min rätt så nystartade fotoblogg. Den handlar, såklart, om foto men även om andra saker så som konst och en del vardagshändelser. Kolla in om du har lust :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR