Lite nytt!

I lördags innan Vilgot's dop (som för övrigt Erik är fadder till!) så åkte vi in till stan för att främst köpa en skjorta till Erik och sen även leta efter ett par jeans till mig.
Vi gick direkt till JC och bad om hjälp, sa att jag ville ha ett par asslimmade jeans som inte var svarta och då plockade expiditen fram ett par jeans (som jag i slutänden köpte, eller Erik köpte åt mig! :D) Testade dom, ett par mörkare med "liite slitet på ena knät" (vilket typ var en reva över hela knät, asfult faktiskt..) och sen även ett par Diesel och Tiger of Sweden jeans. Men det slutade med de första från Crocker, och vi bad även om att få dom uppsydda efter som jag är en gnutta kortare än medel..
Nya jeansen (499:-) och klockorna (typ 399:- och 499:-?), min är den med ljusa sömmar.
 
Det skulle hur som helst ta en timma så då gick vi och kollade efter en skjorta till Erik. Eften en kortis sväng på Johnells så gick vi till Active Life, men där hade de bara påsar till skjortor och på Gräs är det bara hippie-stuk så vi gick helt enkelt tillbaka till Johnells. På vägen gick vi förbi Ur&Penn där de hade utförsäljning på typ ALLT. Mellan 50-70% på alla klockor så vi gick in och kikade, efter mycket om och med så fastnade vi för en varsin och klev nöjda ut ur butiken. 
På Johnells bad vi också om hjälp direkt och han fick testa en vit Ralp Lauren skjorta, den satt perfekt men som sagt - vit. Det är ju tänkt att den ska vara lite mera "vardags" så en ljusblå plockades fram och den slog vi till på trots att den var dyrare än dyrast ungefär!
Snygga skjortan! (1200:-)
 
Tillsist så gick vi och hämtade mina jeans och så åkte vi hem!
 
La'mama

Snyggt alltsammans :) Tänkte ju inte på om det var de nya jeansen du hade på dig i söndags eller om du hade klockan på dig då...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR