Läkarbesök x2

Vi gick upp tidigt för att lämna Levi på Valla klockan halv - kvart i 8. Det var en halvstel kisse som blev undersökt av veterinären, lääskigt var det!
Sen åkte vi och handlade innan vi kom hem till en verkligen chillaxad Oboy, oj vad han levde livet alltså! Tyckte det var jätteskönt att slippa jobbiga Levi ett tag! 

Kvart över 12 åkte vi in till stan igen för då var det tid för mitt återbesök! 10 i 1 blev vi välkomnade in till ett rum och en liten stund senare kom Reine in och hörde hur det hade gått sedan operationen. För sist han pratade med mig hade jag ju inte sett alltför pigg ut ;)

Sedan var det dags för stygnborttagning! Hua vad obehagligt det var!! Och lite pain också... Sedan så pratade vi om att jag kan äta mjuk, mosad mat och att han skulle fixa ett läkarintyg till mig. Sen så bokade vi en tid om 3 veckor igen, den 10:e oktober!

Efter besöket så åkte vi till Valla igen och hämtade en förvirrad, stackars Levi! Veterinären sa att han hade varit ganska ynklig i buren, han hade tydligen legat under en filt i buren hela tiden. Haha, plutten!

Nu är vi alla hemma och Levi börjar återgå till det normala igen :D
La'mama

Skönt att det gick bra för både dig och Levi, och så bra att det ordnade sig med läkar intyget. Kram! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR