Igår söndag 1/9

Igår så kom mamma och Linnea och hämtade mig vid 12 någon gång, innan dess hade jag hunnit tvätta lite och städa en aning!
Vi åt på donken och handlade på Ö&B innan vi åkte till Skärblacka och sedan tog jag och Linnea bilen upp till pappa! :)
Först pratade vi, och fikade. Sen så gick vi och hämtade 4 hästar (Dúfa, Viska, Njála och Dropi) och körde ner hinderstöden som Anneli fått i födelsedagspresent till paddocken. Där skulle det löshoppas! Anneli och Linnea tog två i taget och longerade och sedan hoppade, jag var hästhållare!
Halv 5 var vi klara och hade fått upp alla hästar (bara 7 kvar nu!) i stora hagen och då gick vi på kattungejakt! Alla 5 satt så söööta uppe på höskullen på höbalsberget och gäspade! :D

Väl hemma hos mamma igen bjöds det på söndagsstek tillsammans med Erik och mormor som joinat oss!
Jäklar vilken god nästsista måltid!

Till efterrätt blev det äppelpaj och glass och innan vi åkte hjälpte vi Linnea att välja kläder till hennes resa imorn (tisdag).

Asbra dag!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR