Pucko - dag 6 // jobb // betyg

Lugn natt, lugn morgon, lugn eftermiddag.
Runt 20 i 5 fick han komma ut och gå lite medan jag ringde till Valla för att höra om tratten kunde åka av så han kan tvätta sig.
Och visst kunde den det! Bara att vi höll stenkoll på honom hela tiden. Lycklig blev han:
Tror han tvättade sig i en kvart sammanlagt!

Något annat kul om hänt idag är att Erik fått jobb, det är iaf överenskommet muntligt.
Och jag måste skryta om min hjärna lite: Matte 2 (som Ma b+c) är en 100p kurs (100p kurser bukar ligga över ett år, alltså 50p/termin) som jag klarade på mindre än en halv termin! Inte nog med det så fick jag ett B i kursen också!! ASSTOLT!!! :D
La'mama

Jag är såå stolt över dig! :) Jag har ju varit med o skapat denna briljanta hjärna, så jag kan väl få ta åt mig lite av äran.. ;p Vad skönt att det verkar ordna sig med jobb för Erik! Härligt när livet flyter på o allt ordnar sig till det bästa!
Förstår att Pucko blev lycklig att slippa tratten för en stund! Kramelikram <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR