År 2013 / Januari - Juni

Januari 
Firade nyår i Skärblacka hos Nyman's, Tvistur kom ut på annons och skolan började som vanligt.
Den 10:e opererades Pucko och vi visste inte vilket helvete som skulle börja.. Januari ut gick bra, jag missade inte mycket i skolan men allt kretsade runt Pucko.
 
Februari 
Här började helvetet, bakslag med en kisse som hoppade på 3 ben. Ingen visste riktigt varför han blivit dålig nu och i och med det var jag hemma ganska mycket från skolan för att ta hand om hjärtat♥
Hela månaden var... hemsk och vi var förtvivlade. Mycket fram och tillbaka till veterinären.
 
Mars 
1:a mars när det egentligen var dags att friskförklara Pucko, då fick han somna in för gott.. ♥
Han kommer alltid finnas i våra hjärtan och vara den absolut bästa katten i världen ♥
 
Ungefär här någon gång tog jag mig en bloggpaus så jag har ingen jättekoll på vad jag mer gjorde i mars..
Enligt facebook så var det i mars (den 3:e närmre bestämt) som mamma skaffade hund!
I mars fick även Oscar somna in, hela 18 år gammal! ♥
Foto
Jag var sjuk väldigt mycket, gosade med katterna och städade. Lite skola hanns med också mellan varven såklart :)
 
April 
Jag fick reda på att jag hade fått sommarjobb över hela sommaren (tackade dock nej till det ena jobbet i slutändan) och började ta upp körningen på körskolan igen.
Jag och Erik gick på Eddie Izzard och i skolan var det praktik som gällde!
Sålde Tvistur till en kvinna i Åtvidaberg!
Foto: Varit hos Anna och sagt hejdå till Tvistur. Imorgon åker han till sitt nya hem i Åtvidaberg :)
Erik började på sitt nya jobb som snabelbilsförare och valborg firades hemma hos bror i Vånga!
Foto: Hälsar på älskling på jobbet!
 
Maj 
Fortfarande inte bloggat sedan mars, men fb säger mig att praktiken fortsatte och Erik jobbade borta.
Jag åkte till Linnea's skola för att få massage (då blev hon även diplomerad massör och spaterapeut, eller nått i den stilen ;) )
Vi firade mormor och Andreas på smultronstället i Söderköping:
Foto: Tur att han är lättroad! ;D
Annars denna månad så var det skola, kattmys och jäävligt mycket körkortsplugg som gällde!
 
Juni 
Jag skaffade mig en tatuering!
Foto
Jag och min syster fyllde år,  det firades med shopping med mamma och sen mat här hos Erik och mig.
Skickade in den sista skoluppgiften för den terminen den 4:e och klippte mig den 6:e, sisodär 10 månader sen sist.
Foto: Nu äre liite kortare och jämnlångt iaf! Så blev det extra allt med styling o grejer!!
En bild tusen ord:
De enda som visste om något var Amanda, Emma och Linnea! Såå jobbigt det var att hålla tyst för Erik, när han bara tjatade och tjatade om att jag skulle boka tid till uppkörning!
Det sjuka var att jag tog körkort exakt samma dagar (skrivning 11:e och körning 12:e) som Linnea, fast ett år senare! :D
Foto: Inte ens ett dygn fick jag vara glad på riktigt. Beskedet på käkkliniken var inte alls kul, jäävligt asröväckligt jobbigt besked faktiskt.
Dagen efter var det en omuntrig dag, fick reda på att jag behövde operera bort visdomstanden som var nere i käken...
Men dagen efter det så var jag stoltaste systern i världen:
Foto: FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEEEEEN!!!!!!! <3
Sen började jag jobba, mitt 4:e år på Kullerstad skogskyrkogård! Blandat väder, mycket glass och bokläsande i hammocken och så hann vi med några trippar till Bråvalla och en till Stockholm-Cirkus och QOTSA!
Foto: En bok, lite glass och en hammock!
Midsommar firade vi hos Calle och Felicia med en herrans massa folk!
Foto: Ahrå ;)
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR