Återhämtningen....

Igår kväll åkte jag till Norrköping och hämtade upp My, Jossan och Amanda efter lite Max-mat!
Efter att några noggrannt studerat att det verkligen var jag som körde en Audi (hur kan en ung tjej göra det liksom..?) på nya Ica Kvantum så begav vi oss hem till mig!

En askul kväll som vi alla undrade varför vi inte gjort det här tidigare, men nu har vi i alla fall satt ribban för studentveckan!

Katträdda Amanda klarade av katterna också, litet framsteg sådär! ;)
 
Idag åkte töserna hem vid 9 sådär, då städade jag lite och halvduschade innan frukost och så vid 12 åkte Erik och jag in till stan en sväng.
Väl hemma åt jag chips och kollade på hoppning och triathlon, och somnade. Och nu vaknade jag upp, 4 timmar senare. ^^

Awesome kväll hur som helst!! ♥



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR