Effektiv!

Igår så åkte jag och Erik till pappa och var där till 11. Molly skulle nämligen rida! Dock vare lite tråkigt väder men det gick ändå :)
Det var inte någon liten tur direkt heller, enligt eniro.se så gick vi typ 3 kilometer! Så det var ingen dålig promenad vi fick! Dessutom så fick ju jag, Perla och Micke springa lite grann också - eftersom Molly ville trava fort :p
Den stora gården är pappas och där i från gick vi upp i skogen och den kom vi ut på en grusväg som ledde ner till asfalten och så tillbaka hem igen.
Molly var ganska så trött den sista raksträckan faktiskt ;) Hon orkade inte riktigt rykta Perla sen efteråt ^^
När de (Molly, Micke, Åsa och Gittan) åkt så gick Erik och jag in för att värma oss och så gosade vi lite med kattungarna och Nero och Scott också :D
Efter det bar det av till mamma, snyltade kvällsmat och vid 7 så åkte vi hemåt hit och med oss hade vi Linnea :D
Vi hade planerat in ett Ice Age-maraton, men jag somnade någongång i början av den andra filmen :P

Imorse (typ vid halv 10) började vi kolla på Sagan om ringen och sen så åkte Linnea hem. Sedan dess har jag suttit och sorterat Eriks alla räkningar som så småningom ska in i lite pärmar :D Skrivit mat- och inköpslista också och nu ska jag plugga till provet som är på onsdag.

EFFEKTIV är kodordet denna helg ;)
La´mama

Fiffigt att kunna se promenaden från ovan. En skaplig sväng blev det. Ända lilla minuset den här helgen är ju att bilen inte var hemma så vi kunde övningsköra.
Men det får väl bli en annan dag :)
Kraaaam




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR