Matteprov och veterinär

Idag hade jag matte på förmiddagen, inledde med ett matteprov på kapitel 2 som gick förvånandsvärt bra - fick ett A påt!! :D
Sen vare lunch innan det blev idrott och på entreprenörskapen åkte jag, My och Jossan till Mirum galleria (eller ah, Hageby centrum!) för att checka material och priser inför vår tillverkning! :)

Imorn är det matte på förmiddagen igen, ska eventuellt ha ett prov då beroende på hur smart jag är ;) Efter lunchen är det historia, som jag måste gå tidigare ifrån då vi ska åka med katterna till veterinären.
Vi misstänker ju att Pucko har patella och Oboy har troligtvis trånga näsgångar, så vi vill kolla det med veterinär. De ska egentligen vaccineras i januari, men eftersom Levi kommer nu i december så vill vi ha det gjort så inte lillkillen blir ensam hemma!
Veterinärundersökning samt vaccinering av två små pluttkatter står alltså på schemat imorn :)
Anonym

Myyys sissemisserna!! :)
<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR