rainy, windy weather

Jaa, i veckan har jag mest varit stressad och förbannad - om man ska sammanfatta det lite snabbt. Ingenting har väl direkt blivit som det varit tänkt och några lärare kan ju ta sig i röven om en del saker!
Just nu sitter jag och kollar på hockey, Ryssland - Sverige. Vi leder just nu med 2-1! Fast andra perioden har ju iofs bara börjat.. Älskar Viktor Fasth! Nästan nya Stefan Liv, fast näh - egentligen inte alls.
Imorn ska jag åka till Ekenäs och hjälpa till med ponnyridningen, ska vara där vid 10 ungefär. På kvällen åker vi kanske ner till Loftahammar.
Nästa vecka är det:
  • engelska redovisning
  • engelska nationellt
  • svenska betygsamtal
  • inlämning av slutarbetet i Skötsel av utemiljö
  • dubbel körlektion
Apropå körlektion så funderar jag på att inte boka in några mera körlektioner (har 4 inbokade och 4 obokade kvar) och övningsköra hemma. Funderar också på att göra den där dubbla körlektionen som jag har på fredag till en enkel bara.
Känner inte riktigt att jag har tid med körskolan de kommande 10 veckorna typ, så det får bli som det blir!
sånt här väder önskar jag att det kunde bli igen! Nu regnar det och blåser utanför... Är inte ett dugg avundsjuk på Amanda som åkte till Turkiet i går kväll...



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR