wonderful springtime

Idag åkte jag, Jossan, Manne och David till Vreta för att ha traktorkörlektion med Matti. Livrädd hela vägen dit, var lagom glad när jag fick plan mark under fötterna!
Jag och Jossan brummade omkring lite i våran lilla traktor, blev utstirrade också - men det är sånt man får ta när man är världsbäst på att köra traktor med släp!
Åt mat, har nog inte ätit så mycket mat i skolan någon gång (och då utesluter vi pannkakor ganska så direkt från den statistiken!).
Fortsatte att köra traktor, men min traktorkörarbuddie dissade mig. :( Lökade lagom mycket i traktorn eftersom det var cirka sisodär säker 16-19 grader!
Bävade inför hemresan (vi stannade en stund på IKANO och käkade glass!) och då kan jag ju säga såhär att mig är det väldigt svårt att få åksjuk och jag mådde mer än illa när jag klev av i Söder Tull! Galet..

Bjussade syster på donken mat (ska väl få tillbaka de pengarna förr eller senare antar jag ;)) och så gick vi till körskolan och pluggade innan teorin.

Nu ska jag sätta i mig massa Pringles-chips och älska sovmorgonen imorn!


La´mama

Hello!

Blev lite nyfiken på vad du åt för nåt på Vreta :)

Kramelikram

Önskar dig en bra kväll! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR