"Mirror on the wall, here we are again, Through my rise and fall, You’ve been my only friend"

nya droglåten skulle jag tro

Igår så vare skola mellan 8:20 - 11:45! Asnice väder (-blåsten). När jag kom hem så satte jag mig för att plugga lite, skrev typ en mening - alltid något! Sen så började Erik tvätta, och jag bäddade och vek ihop allt. 

Nu så har jag städat hela lägenheten, tillochmed bakom sängen! Eller, jag drog inte ut den helt från väggen (alldeles för tungt), men jag slängde in slangen ;) Så jaa, sitter och nyser av allt virvlande damm och väntar på att Erik ska komma hem från hans mor där han tvättar bilen.

Sen så skulle nog Gustaf komma hit och spela med Erik och ikväll så kommer mamma och Linnea och hämtar mig :D

Imorn får jag se, men troligtsvis blire övningsköra och kanske upp till pappa en svänga!


En bild på pappa och mig i traktorn, när jag var en liten flicka!
La´mama

Duktig du är!! Jag har också städat liiite, sen blev det svettigt så jag kollar datorn lite, men ska välan fortsäätta med snabeldraken i tv rummet nu.

Gullegumman och pappan ett fint kort ä de :)

See you soon :))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR