halsont och blåmärke

Igår vare ju friluftsdag på skolan, volleybollturnering på förmiddagen (som vi förövrigt vann) och Mysan och jag körde curling på eftermiddagen. Kul att äntligen testa på det, men kanske skulle varit lite roligare om man var typ med några mer som man kände! Har iaf ett blåmärke på knäet efter det och typ träningsvärk i hela kroppen också...

Idag så stannade jag hemma från skolan, pissont i halsen och hade nog feber för ett tag sedan. Så jag sitter och pluggar på växtkompendiet som ska vara inne imorn! Bara cirka sådär 5½ släkten kvar = 5½ sidor kvar = 6 timmar. HÄRLIGT!

Nåväl, ska nog lägga på ett kol nu!

saknar sommarn, gillar inte alls att det snöar ute :(
La´mama

Usch det låter inget kul med ont i halsen o feber. Hoppas du känner dig bättre snart.

Plugga på! Jag hör av mig senare <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR