hagel, snö & solsken

Igår så tvättade Erik, det var även tänkt att vi skulle åkt till IKEA och sen handlat också men vi orkade inte det. Dessutom så fick jag ont i ögonen, huvudet och magen - kul! Imorse när jag vaknade så hade det inte blivit bättre, och yrseln från igår satt i så det blev att stanna hemma.
Ska väl se om jag orkar att dammsuga senare, nu ska jag nog ta och äta frukost - om det går överhuvudtaget.


Kom att sakna min K770i när jag såg den här bilden, bra kamera yaao!

Förresten så haglade det när jag gick upp vid 7, sen började det att snöa och nu så skiner solen och man ser vilka smutsiga fönster vi har!
La´mama

Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det är bättre i morgon.

Vilken fin bild, har vi haft en sån fin rosbukett eller var hittade du den?

Härligt när solen skiner, men som sagt, så syns skiten bättre. Bara sätta igång o tvätta fönster då :D

<3 Kraaaam

jossan

Tihi tack fia <33




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR