nytt

I fredags åkte Erik och jag in till Tornby för att köpa kläder till honom på Firstaid's outlet. Men han hittade ingenting, men han köpte en stickad tröja till mig!
Snyggare i verkligheten dock!
 

I lördags så åkte vi in till Filbytergallerian för att kolla på kläder på Active Life till Erik, och där hittade han lite snyggt, får se om jag lägger upp det sen :)
Fick ju ett presentkort på 500kr på H&M av Per och Lillian, så det shoppade jag upp!

Två klänningar, 99kr/st. Denna och en klarblå.


En BH, 99kr
Lång svart kofta, 149kr
 
Köpte en till klänning, blå/vit/grå randig, men den hittade jag inte på hm's sida och orkar inte heller ta kort på den. Den kostade iaf 75 spänn!
Anonym

Det är inte så dumt att fylla år ;)
En massa fint hittade du och Bh'n är jätte "söt"




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR