7/7, Dag 1 - Sverige, Danmark, Tyskland

84 mil

Vi åkte hemifrån halv 10 och körde direkt mot hotellet i Tyskland, där vi var framme någon gång vid 9. Då gick vi direkt ner till restaurangen och åt hamburgare och drack ogott vatten :p Sen blev det lägg dags!


Någon bro i Danmark

Samma bro skulle jag tro.

På färjan mot Tyskland!


Erik driving söh carr (kom igen nurå, lite inlevelse tack!)
DEUTSCHLAND! (även kallat landet med förkärleken till vägarbeten.....)

Hotellet i Tyskland (kommer upp ett inlägg med utvärdering och mera bilder på rummet)

Svindyr, sisodärgod kvällsmat på hotellet. Bajsäckligt vatten vare också!
La´mama

Äntligen lite bilder!! ;)
Åhhh så roooligt!! :-)
För övrigt tycker jag att ni kan komma hit framåt kvällen o käka någe. Jag hör av mig framåt dagen! <3

Jossan

Härligt! Kan tänka mig att det e gott, har bara ätit fake italiensk glass o det va fasen inte äckligt!<3

Ida

Haft en bra dag? :)

Jossan

haha jaa hon har faktiskt riktigt stora ögon!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR