1/1-12

Hopp, då var man inne på det sista året då - trevligt att lära känna er alla ;)
Nähmen just nu sitter jag med en kisse i knät och funderar på om man skulle ta och hämta chokladkakan ^^ 
Igår var en väldigt trevlig dag, chillade fram tills Gustaf kom hit innan 6 då började Erik med maten - fläskytterfilé, ris och sås. MUMMA.
Vid halv 8 var vi påväg till Calle och Felicia ute i Skedaudde, där även Anton, Svante och Ortner var. Hade trevligt inne och vid en eld ute (hähä, finfina grillen barre!) Någon gång kom Sofie och ett antal gånger under kvällen/natten så åkte Tommy Körberg - Stad i ljus på och det blev allsång bland militärerna! ^^
Jaa, vid tolvslaget så blev det fyrverkerier - en bomb, två tårtor, raketer och en bomb till. Kan ju säga att några av raketerna inte flög upp i luften, utan placerades uppochner i någon grej. Smart? Fränt!

Nyårs klädseln!

När vi skulle ringa taxi så gick det ju såhääääääääääär bra, typ. Tog en timma att få ut en taxi.. Var väl hemma vid 4 och somnade 5 någon gång.

Vaknade halv 2, mamma kom 20 minuter efter det och lämnade Peters gamla telefon - Sony Ericsson GreenHeart Elm (j10i2). Sen åkte mamma hem och vi åkte till svampen och beställde pizza för att sedan äta hos Stäke. Kollade på film och efter 6 åkte vi ut till Skeda för att hämta hans bil.

Nu ska jag hämta den där chokladkakan tror jag!


Ett julkort som jag fått ifrån pappa, Anneli och Skott.
Pappas kommentar var "från synskadades riksförbund"
(Pappa har glasögon, Skott är enögd!)
La´mama

Sista året? Jag hoppas det blir många massor fler!!

Bra att det blev ett kul nyårsfirande, och att inga olyckor hände med raketerna!!! (Det låter annars helt vansinnigt) Kram, kram!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR