Puckopissen!

Imorse vaknade jag upp på ett väldigt bryskt sätt - Pucko var såklart i farten!
Låg och halvsov i sängen, klockan var runt 05:10 och jag kände att Pucko låg på rygg precis bredvid mig och vevade med tassarna. Jo, det är såhär att han älskar att busa med mitt hår och det var det han försökte göra imorse. Men han missbedömde avståndet och jag fick ett tass (med klorna ute) in i ena näsborren. TACK tänkte jag och han åkte snabbt ner från sängen!
söt-kissen för ett tag sedan

Annars så har jag haft ont i ögonen sedan i onsdagskväll och sett suddigt på det vänstra ögat. Idag så hämtade mormor och mamma upp mig och vi åkte in till optikern. Men de hittade inget större fel än vad jag redan visste (ser lite dåligt på nära håll) så vi sa att de skulle skriva en remiss till ögonkliniken istället :) Idag känns det iaf lite bättre, som tur är.

Nu ska jag väl typ laga mat eller någonting :)
La´mama

Ja, det finns ju trevligare sätt att vakna på. Tur att han är så sööt att han blir förlåten i alla fall ;) Tack för idag, hoppas ögonen känns bättre imorgon!

Kraaam <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR