Ny kategori (igen)

I brist på annat så har jag nu gjort en kategori till Pucko och Oboy!
Imorse så var de sååååå söta! Klockan var runt 5:56 och det var egentligen dags att gå upp, men jag vände på mig "bara för att". Så kände jag hur Pucko hoppade upp i sängen och när jag vände på mig så satt båda katterna som ett ljus på sängkanten, samma uttryck och allt! Typ "får vi mat snaaart?" och hade jääättestora, glansiga ögon! Då smälter man lite!



Katterna har en papperskasse som de älskar att leka med, och den prasslar ju väldigt mycket. Och när jag stod inne på toan och borstade tänderna så hörde jag hur det prasslade - tänkte inte mer på det förrän jag kom på att foderpåsen stod kvar på diskbänken.
Skenade ut i köket och katterna kollade på mig som två fån och hetsade sig ner från bänken med ett kroppsspråk som signalerade "vi har inte gjort något!" med stora bokstäver!
Hål i påsen blev det och tejpen åkte fram, övervägde ett tag om jag skulle strunta i att ge dem mat en gång till..


La´mama

Såna gulliga kissemissar har man svårt att motstå, så jag förstår att det går lättare att komma upp på morgonen. Speciellt om de gör sitt bästa för att se så söta ut som möjligt ;)

Du har ju alltid varit svag för katter. Det tog ju pappa fasta på, han tog ju in Oscar eller Linus när det var dax att få upp dig till Dagis. Då vaknade du med ett leende på läpparna :)

Neha

Vad söta:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR