happyface - big time

Igår hade vi ju ett bajsjobbigt gräsprov, som jag totally satte och fick ett A på! Helt awsome!
Inte nog med det så fick jag full pott på båda barrväxt-proven!
Och på Ögonkliniken hittade dom inget fel, skönt! De trodde att jag haft ögonmigrän och att jag kanske hade ett litet brytningsfel som gör att jag ser suddigt.

Annars då? Kör igång maratonet med Chuck igen, inne på andra säsongen!

Åkte förresten till Vånga efter sjukhuset, åt hos mormor och gick ner till Johans hus och torkade ur lite skåp. Asfint har stugan blitt - värsta ansiktslyftet! Imorn så kanske han flyttar in, och då så ska Erik och jag hjälpa till.

En väldigt bra start på sportlovet kan jag tala om!

fine halsbandet
La´mama

Bra jobbat där!!

Ja, verkligen skönt att höra att det inte var nå´t fel med ögena :)

Ska till huset o måla sista dörrarna i morgon bitti, så ska vi försöka få ut alla verktyg o måleri grejer till förmån för skur hinken. Kanske, kanske, kan vi flytta in lite möbler i morgon eftermiddag/ kväll :))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR