Effektiv dag

Steg upp halv 9 imorse och bestämde mig då för att följa med Erik till Skärblacka.
Åt frulle, Erik packade, gav katterna mat x2 och sen for vi norrut!
Jag stod och kollade på när alla packade in i bilarna, sa hejdå till Erik och traskade ner till mamma.
Väl inne kom mamma på den briljanta idén att åka in till stan! Sagt och gjort så var vi en stund senare inne i Norrköping (Ingelsa shopping närmre bestämt).
När vi tog lunch inne på Max hade jag hittat detta:


Ett par jeans, Cubus - 199:- 
9 par strumpor, Cubus - 118:-
3 par trosor, Cubus - 69kr/st, 3 för 2
Aprikost linne, Cubus - 29:-
Beigefärgat linne, H&M - 79,50:-
Lila linne, H&M - 49,50:-

Lila linne, jeans, strumpor, aprikost linne

Beigefärgat linne, lila linne, strumpor

Variation, YES!

Sen så åkte mamma och jag vidare in till Domino, Spiralen och Linden för att kolla klipptider. Och vi hittade en på Modeklipparna klockan 3 :D Så vi trallade runt i 45 minuter och letade efter mera kläder, dessvärre utan resultat.
Resultatet på klippningen blev kanon, inga slitna toppar så långt ögat kan nå!


Ni kan ju ignorera mitt stela uttryck ;)

Sen handlade vi, mamma skjutsade hem mig och nu sitter jag här och kollar på Ponnyakuten. Ska väl äta snart eller bara tjocka i mig popcorn?

FOREVER ALOOOOOONE! hähä, massa bilder och så också!
La´mama

Du blev så fiiin gumman. Ny frisyr o nya kläder = en bra, rolig dag. Glöm inte o ringa mormor någon dag och tacka ;)

Tack för idag ses i morgon! Kraaam




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR