Julafton (julfirande 1 & 2)

På julaftonsmorgon åt Erik och jag gröt här hemma till frukost medan vi lyssnade på lite rock (sådär härligt juligt!)

Vid 12 packade vi in Levi i buren och for iväg mot Linghem för att fira jul med Gittan, Lennart, Eva, Viking, Birk, Karin, Åsa, Micke och Molly. Efter 1 blev det kalkon, potatis och sås - ASMUMS!!! 
Sen så satt vi däckade i tv-rummet en stund innan glassen kom fram, sedan blev det Kalle Anka så klart!
Efter 4 så kom tomten och delade ut julklappar, överlycklig Molly som fick docka och dockvagn ;)

Vid 7 åkte vi hem till mamma i Skärblacka där vi också delade ut julklappar (kommer inlägg med alla julklappar senare) och blev bjudna på gröt och skinkmacka tillsammans med Peter, Linnea, Johan, mamma och mormor.
Mamma blev ganska så supernöjd över sin laptop :P

Vi kom hem kvart över 12, Levi däckade nästan direkt - superduktig var han hela dagen! Han ville vara med hela tiden och låg nästan alltid i någons knä :D Och visst blev hela släkten helt förälskade i vår fina, lilla kille ♥
Självklart är det mormor som står bakom kameran!
Fina tvillingsyster och söta Levi!
La'mama

Så mysigt att vi kunde träffas allihop! Det är ju egentligen bästa julklappen... <3 Men jag blev helt jäkla superduper överaskad och nöjd över laptopen! Det var egentligen alldeles för mycket.. men jag är så tacksam över min alldeles egna laptop :P ( jag hör att det låter lite tonårsaktigt) Ha en skön dag och njut av lugnet! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR