Helgen & skolstart

I fredagsmorse åkte jag och mamma in till Peggie's, så nu har jag en frisyr igen, även om det sved till rejält i plånboken!
Vid lunch åkte Linnea och jag upp till pappa. Anneli, vi, Scott och Eska åkte och räknade kossor och gick ner till en sjö så hundarna fick bada lite.
På vägen hem till mormor så vurpade vi lite med moppen, så vi båda fick ont i högersidan och moppen blev sne och repig..

I lördagseftermiddag åkte jag in till stan för att fira Mysan som fyllt år. Det bjöds på mat och trevligt sällskap! Klockan 9 kom Erik och hämtade mig och då passade vi på att kolla på fyrverkerierna. Stannade även till hemma hos mamma på en nattmacka innan vi åkte hem hit till Linköping.
Igår blev det inte mycket gjort, sov mest eftersom jag mådde lite halvkasst.
 
Idag ska jag pricka av min "att-göra-innan-skolan-börjar"-lista:
  • kolla bussar 
  • låna om böcker
  • läsa ut Huckleberry Finn
  • sortera kläder så jag kan öppna lådorna till byrån
  • fixa skolväskan
  • klippa klorna på katterna 
Nä, nu ska jag väl fortsätta läsa i boken, har ju liksom 110 sidor kvar att läsa.....
 

Glöm inte att ta med arbetskläderna!! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR