Chilldag!

Imorse så hade vi sovmorgon till 10 över 10 och då hade vi fordon och redskap och blev indelade i grupper.
Först så skulle tydligen jag och Mysan köra traktor, men det är liiite svårt att gasa med mitt knä, så jag fick byta grupp med Jossan istället. Jaaaa, det går ju så mycket bättre att klippa gräs? xD
Trots att det var en klippare som man inte behöver använda fötterna (man styr och gasar med två spakar) så vibrerade det i knät så jag bestämde mig att då gick det bättre att gå med handjagare. Men nädå, då var den trasig!
Gick och letade efter Jonas ett bra tag, men klockan hann bli 11:20 - lunch - innan jag hittade honom och då kom vi fram till att jag skulle hjälpa de som gjorde en mätövning istället :D


På lunchen gick vi ner till Pia - Mysan och Amanda skulle ringa till Brinks Gurkor. Vi gick och åt, och så chillade till vi började igen klockan halv 1.
När vi börjat så mötte jag och Amanda skolsköterskan och då passade jag på att följa med henne för att linda mitt knä. Kändes faktiskt bättre när jag gick!
Resten av dagen var slapp! Halv 3 gick vi igenom grunderna för att mäta med laser, piece of cake för oss som är helt awesome på allt! Blev klara före alla andra och fick sluta halv 4. Åkte in till söder och behövde inte vänta på bussen alls länge :D
 
Med andra ord så har jag inte gjort ett skit idag, sviiiinskönt!!
Nu har jag dragit på min finfina stödstrumpa och ska väl typ dra mig mot sängen - börjar ju tidigt imorn :((((
La´mama

Tråkigt att knät trilskas! Hoppas det blir bättre snart! :)
Låter som en bra dag förutom det onda knät.
Vilken fin bild. Underbart vacker ros...
Kramelikram <3

tråkigt med knät :(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR