pretty good day!

Idag så började jag 8:20 med idrott. Vi gick några kilometer - med stavar. Helt okej ändå, skönt väder vare iaf trots att det blåste. Sen 10:10 hade vi Odling. Jag, Jossan och Amanda var BÄÄÄÄÄÄST. Skojar inte alltså, vi köttade sönder!
Sen så ringde jag mamma och hon kom och hämtade mig :D Så körde jag hem, till och med lite på motorväg ;)
Åt och så åkte jag och Linnea till pappa, tog med mig en basilika (mamma fick 3 basilikor + 2 pelargoner, små fortfarande dock).
Hemma hos pappa så red vi med Ellinor, jag på Gestur, Linnea på Elgur och Ellinor på Gimmen - så klart.
När vi kom tillbaka så började det regna :(
Anneli slog på en sko på Dropi och så testade vi sadlar till honom (räknade ihop att Anneli har typ 8-10 sadlar :p) och så red de lite granna.

Och så blev klockan 5, mamma kom och hämtade oss och så kom det en (hon som köpt Zoega) och testade Mánadis.
Bytte om hemma hos mamma och så körde jag till stationen i Kimstad.
 
Nu sitter jag i soffan hemma hos Erik (som just aggrat lite på kissen) och ska nog hämta de sista kinapuffsen. Linnea åt nämligen upp typ alla igår....


Juste! Hästtandläkaren var hos grannarna idag och Anneli gick ner med Tvistur, Dropi, Njála och Dúfa (med andra ord: unghästarna) för att kolla hur det såg ut med vargtänder och så. Dropi, Njála och även Dúfa - tror jag - hade vargtänder men ingenting som skulle störa. Tvistur hade inga vargtänder alls :p
 
Nu ska jag leta reda på de där kinapuffsen!