elmia / påskmat

Har inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte brytt mig tillräckligt mycket om'et!

Igår åkte jag, Erik, Linnea och Maria till Elmia. Härligt väglag påväg ner? Gick runt där inne, pratade med Rickard och hans "gäng". Vi var klara väldigt fort, så då åkte vi och åt på donken! 
På kvällen åkte vi runt på A6 parkeringen och typ hälsade på alla Eriks vänner - Svensson & Larsson och Calle & Gustaf.
Vi gick runt på parkeringarna med Calle och dom ett bra tag, inte alls kallt eller så... Men kul vare!

Lotsade Johan och Ingvarsson från platsen med hjälp av världens bästa bakväg! Sen åkte vi hem och var hemma innan 1 typ.

Nu ska jag byta om och sen så åker vi till mamma för att äta påskmat!


min lilla bebishäst, typ 2009
La´mama

Ni har hunnit med mycket den här påskhelgen.

Ville bara säga, tack för igår.

Hoppas du hinner till pappa någon gång på lovet, så du får rida på fina pållen :)

Puss o kram <3

Jossan

haha så sööt! <3

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR