Two weeks

Imorn så har jag gått två veckor i min nya klass, på min nya skola och det feels lovely! 
Typ.
Lite segt med bussar och sånt, men det är sånt som rer sig. Annars så är vi en väldigt härlig blandning personer i klassen och det lär bli 3 jävligt roliga år om allt går vägen!
Har varit iväg på läger från igår till idag, kul sällskap - resten sög! :D

Ae, men nu typ mat och sen SOVA SOVA SÄNG SÄNG!
La´mama

Härligt att höra att du har trevliga klasskamrater. och mer bussar får du att välja på snart ju ;)

Puss o kram!!

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR