Hard work, work

Idag så var jag i skolan 9:15, ensam trallade jag i väg till min NV-matte med alla andra Nv'are. Jaah, och sen fick jag sitta i ett hörn, ensam, tills första personen i min klass kom - FRIDA!
Jaah, sen så vare engelska. Och mentorstid, då vi fick prova handskar (och få handskar) och så gick vi ner till Mats som gav oss våra skor och byxor.

Aja, chilla galet!

Linnea

Hej :)



Hoppas du har en bra kväll:)



Just nu lottar jag ut en ansiktsmask från Hm, var med och tävla du med, det är en perfekt sak för höst och vinter dagar:) Tävla här:

http://ninnah.blogg.se/2011/september/tavling-1.html



Kram

La'mama

Riktigt fin blev du i dina nya kläder!!

:)))

Jossan

tack söta du! hoppas verkligen på att bli frisk till imorgon! har så sjuukt tråkigt här hemma! :) <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR