Ovärd dag!

Idag, och ja, nog hela veckan som gått, så har vår skötsel av utemiljöer (och mentor) lärare varit i London på något yrkes vm tror jag. Så då skulle vi ha en annan lärare, men han sa att vi bara skulle luckra upp jorden i rabatten på vårt område och sen fick vi håltimma.
Ja, och det var ju gjort på en kvart. Så 20 i 9 stod vi där och funderade på vad vi skulle hitta på tills 10 över 12.
Tja, jag kände iaf att jag inte behövde gå på lektionerna, eftersom jag ligger före i matten och det vi gör i svenskan kan man ju faktiskt göra hemma.
Sagt och gjort - jag sjukanmälde mig och gick hem!
(Ja mamma, jag gjorde faktiskt det. Du skulle troligen gjort detsamma om du inte haft bil!)
La´mama

Ifall du undrar, så läste jag inte det här ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR