update - hår, betyg, purjolök

I fredags så åkte vi till Rickard och hade en trevlig kväll där, sov hos mamma!
Lördag - åkte in till Ingelsta och köpte skumtoning och vanlig toning, strök lite gardiner också :)
Söndag - bakade bullar, Johan kom och fikade och mormor fixade mitt hår!

orkar inte krångla med sladd till mobilen, så det blir inga före-, efterbilder!

I måndags så vare skola, inga konstigheter förutom att vi fick plugga biologi hemma istället.
Tisdag - betygssamtal på svenskan och Sofia went happyface när Mimi sa att jag just nu ligger på ett A. WIIIE! :D Jobba stenhårt nu barre! Annars så.. nada..
Onsdag - idrott, växtkunskap, engelska, mentorstid, matte. Tja, inget speciellt förutom Jossans faceplant..!

Idag, torsdag: körkortsteori = aggra på någon idiot som tänker dumt.. Biologi = redovisa = big fail på Amanda och Matti = dum. Efter ärtsoppan (eller ah, filen) så blev det odling = ta upp purjolök och bli irriterad på närgångna människor och sen gjorde vi julkransar!

HEJDÅÅÅ
ps. nej, jag ville inte dela upp det i flera olika inlägg. ds.
Anonym

Grattis till betyget i svenskan!! Det är du värd:)

Blev det några fina kransar då? Jag funderar på att köpa en till ytterdörren. Tycker du att jag ska köpa en från himpan?

Hare bra gumman! Pussar o kramar <3

Svar: Haha tackar! (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR